3/09/2021

RZĘSY MAGNETYCZNE MONIQUE ROSHER



Hej wszystkim! Dziś przychodzę z postem na temat rzęs magnetycznych, które dostałam w ramach współpracy od MONIQUE ROSHER. Osobiście lubię swoje naturalne rzęsy, mimo że nie są one długie jak z reklamy, niestety. Natomiast sztuczne rzęsy od zawsze mi się podobają, są dopełnieniem mocnego makijażu, ale i tego 'naturalnego' przez co powiększają oko i wzbogacają spojrzenie. Niestety, na klejeniu rzęs spędziłam mnóstwo czasu, obejrzałam milion poradników jak je przyklejać i nic! Bez bicia przyznaję się, że nie potrafię przykleić zwykłych rzęs jakie by one nie były. Miałam pewne obawy, że i z rzęsami magnetycznymi mogę nie dać rady, mimo że są one milion razy łatwiejsze w klejeniu. Całe szczęście taki sposób sprawdził się i u mnie! Do tej pory jestem w szoku, że w końcu na moim oku były sztuczne rzęsy i do tego mocno i równo przyklejone, haha.
 
Tak jak pisze na stronie sklepu, klejenie tych rzęs jest dziecinnie proste i mówię to z ręką na sercu ta, która przez całe swoje życie nie umiała żadnej przykleić, hah. Moje rzęsy to NO.05 i bardzo polecam, dla tych którzy szukają naturalnego efektu, a zarazem podkreślonego oka!
Można je przykleić w bardzo szybkim tempie i prostych krokach:
1. Należy wstrząsnąć eyelinerem przed użyciem.
2. Zrobić kreskę na oku.
3. Odczekać chwilę, by eyeliner wysechł.
4. Nałożyć rzęsę i gotowe!
Rzęsy MONIQUE ROSHER wykonane są ze sztucznego włosia. Jest ono miękkie i nie wygląda sztucznie, oraz elastyczne przez co rzęski ładnie współgrają z naszymi naturalnymi rzęsami. Na stronie możemy znaleźć 6 modeli rzęs, przez co bez problemu każdy znajdzie coś dla siebie na każdą okazję.
Dbanie o rzęsy magnetyczne również jest bardzo łatwe tak jak ich zakładanie. Bez obaw można je czyścić płynem micelarnym, natomiast należy pamiętać, by nie miał on w składzie żadnych olejów (tłuszczu), ponieważ składnik ten zmniejsza właściwości magnesów, które znajdują się na pasku rzęs. Więcej na ten temat można znaleźć na stronie Jak czyścić rzęsy magnetyczne?

Tu w celu porównania porównania można zobaczyć jak rzęsy prezentują się na mnie. 
Mieliście kiedyś rzęsy magnetyczne? Jeśli tak, to jak Wam się sprawdzały? A może ktoś z Was miał już styczność z rzęsami Monique Rosher? Chętnie poczytam! 

24 komentarze:

  1. Super rzęsy! Bardzo mi się podobają! ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również strasznie się podobają, dziękuję!

      Usuń
  2. Te rzęsy są naprawdę super.
    Ja nigdy nie miałam naklejonych sztucznych na swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zamówiłam sobie takie i są super :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu też jestem w posiadaniu takich rzęs, jednak z innej firmy mimo wszystko również polecam
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow efekt jest mega, aż sama nabrałam ochoty, zeby sobie takie sprawić <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo polecam! buźka od razu wygląda inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt. Rzęsy prezentują się bardzo naturalnie :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt świetny! :) Ja mam przedłużane, więc raczej nie skorzystam z tego typu ulepszaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt. Ja mialam ogromny problem z tymi rzęsami nie umiem ich założyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt naprawdę jest super :D Chętnie kiedyś przetestuję takie rzęsy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzęsy, fajny efekt :)

    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że na filmie lepiej by wyglądały a tak to fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie testowałam nigdy, nie sprawdzałam żadnych możliwości, bo raczej stawiam na naturalność, ale kto wie - może kiedyś sprawdzę sobie jakieś opcje, które będą pomocne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!