3/17/2021

SKY IS THE LIMIT - BEGLOSSY

Przychodzę pochwalić się Wam zawartością nowego boxa od BeGlossy. Zdecydowanie grafika tego pudełka przypadła mi do gustu, a nawiązuje ona do produktu, który również znalazł się w tym pudełeczku i jest nowością, ale o tym pod koniec posta. Pudełko można kupić na stronie BEGLOSSY.

Środek pudełka prezentuje się następująco.  Znalazło się w nim 6 produktów, z tego co widziałam inna wersja różniła się zawartością szamponu w kostce. Oczywiście żyjemy w czasach pandemii, dlatego też nie obeszło się bez żelu antybakteryjnego, który swoją drogą pachnie bardzo ładnie. 
Peeling do ciała Cukier & Olej kokosowy
Na pierwszy ogień idzie peeling do ciała. Osobiście bardzo lubię i z chęcią przetestuję, ponieważ nigdy go nie używałam. 
CENA 6,99 (30ml)
Szampon do włosów w kostce z olejem z awokado
Szampon w kostce, jeden z moich ulubieńców tego pudełeczka. Wahałam się nad kupnem takiego szamponu, niestety do tej pory mi się nie udało, więc super, że się tu znalazł!
Szampon do włosów w kostce Nature Box Avocado Oil:
• Wybierz kostkę myjącą o zapachu awokado dla odżywienia włosów po same końce;
• Z olejem z awokado w 100% tłoczonym na zimno, który zawiera wartościowe witaminy oraz antyoksydanty;
• Mówimy tak dla wegańskiej formuły bez sztucznych barwników;
• Wybierz tą kostkę i unikaj plastikowych opakowań;
• Wystarcza do 30 myć.
CENA 22.99 (85g)
Biotynowy shot piękna
Kolejny ulubieniec! Już nie mogę się doczekać, aż przetestuję, ponieważ jestem w trakcie zapuszczania włosów. Pudełeczko zawiera 10 saszetek. Należy stosować jedną saszetkę dziennie i nie przekraczać tej dawki. 
Składniki
kolagen z ryb morskich, regulator kwasowości – kwas cytrynowy, aromat arbuzowy, ekstrakt z ziela skrzypu polnego (Equisetum arvense L.), kwas L-askorbinowy (witamina C), koncentrat z buraka czerwonego, ekstrakt z pestek winogron (Vitis vinifera L.), substancja słodząca – sukraloza, D-biotyna (biotyna).
CENA 29.99 (10 saszetek)
Expert Czystej Skóry Antybakteryjny żel do higieny rąk (bez użycia wody)
Tak jak wspomniałam wyżej, w pudełku znalazł się żel antybakteryjny, który miałam okazję już używać i bardzo go lubię.
CENA 12.99 (100 ml)
French Kiss żel pod prysznic Macaroons
Na pewno ten produkt robi niezłą robotę w tym pudełeczku, ponieważ obłędnie pachnie i czuć go od razu po uchyleniu wieka. Poza tym jest to również najtańszy produkt z całej zawartości. 
CENA 3.49 (300 ml)
Tusz do rzęs Air Volume Mega Mascara
Na samym końcu przedstawiam Wam produkt główny całego boxa, który jest również najdroższym produktem. Jest to mascara od L'OREAL PARIS, która jest nowością oraz hitem. Nie mogę się doczekać, by ją przetestować! Samo opakowanie już robi wrażenie.
CENA 67.99 (9,5 ml)

Podsumowując marcowy box zdecydowanie ma super zawartość oraz produkty, każdy mi się podoba i nie zawiodłam się. Myślę, że najbardziej dogadam się z szamponem i tuszem do rzęs, hah. Podliczając zawartość całego pudełka wynosi ok 140 zł.
Jak Wam się podoba marcowe pudełko BeGlossy? Zamawiał ktoś z Was? Który produkt najbardziej przypadł Wam do gustu? Pochwalcie się!
 

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pudełeczko, ale zawartość jeszcze lepsza! Ogromnie podoba mi tusz do rzęs, ma piękne opakowanie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekaw jest tego tuszu bo wszyscy go teraz mają ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa zawartość. Box wart swojej ceny :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Estetyka pudełeczka to jedno, ale super produkty w nim to drugie. Jestem ciekawa tuszu bo pierwszy raz o nim słyszę
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta edycja <3 Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym tuszu do rzęs. Co do pudełka to ma naprawdę piękny design :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowności! :)
    Ten szampon w kostce wygląda ciekawie, sama bym go chętnie wypróbowała :)

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great selection of products!
    Thanks for share :)

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. beglossy od dawna mnie kusi. Jak zakończę rok z LookFantastic chyba się skuszę. Naprawdę ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie ten tusz jest teraz na topie :) ciekawa zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Fajne pudełeczko ale zawartość to coś pięknego :D Miałam ten szampon w kostce, resztę chętnie bym wypróbowała. Wszystko jest zachwycające i aż kusi! :) Super recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawartość tego pudełeczka jest naprawdę świetna :D
    Najbardziej jestem ciekawa tego tuszu do rzęs :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z zaprezentowanych produktów testowałam jedynie peeling do ciała :)
    Tusz bardzo mnie zainteresował - nowość i hit to połączenie idealne.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe pudełko, ja jeszcze nigdy nie kupowałam ani tych, ani innych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten fleming wpadł mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zawziętą włosomaniaczką dlatego najbardziej kusiłyby mnie artykuły przeznaczone do włosów, ale ten tusz... kurcze, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdza :) Buziaki!

    https://freck-lens.blogspot.com/2021/04/reality.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna zawartość pudełeczka :)

    Mega bym się z takiej ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie rzeczy i jeśli chodzi o kosmetyki, to również chętnie kupuję. Lubię przetestować sobie różne możliwości, propozycje, a takie pudełka to idealna okazja do tego! Wiem, że czasem trafiała się nawet chemia do domu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!