2/01/2021

FEMME LUXE #2



Jakiś czas temu dotarła do mnie kolejna przesyłka od Femme Luxe. Tak jak poprzednie zamówienie tak i to również przewyższyło moje oczekiwania. Wszystkie ubrania są wykonane z materiałów wysokiej jakości. Są wygodne, jedynie z rozmiarem spodni niestety nie trafiłam, wszystko inne pasuje jak ulał. Sklep w swoim asortymencie oferuje modne i wspaniałej jakości ubrania. Serdecznie zachęcam do obejrzenia co posiadają w ofercie. Oprócz ubrań: sukienek, spodni, koszulek, możecie znaleźć tam również buty. biżuterię oraz stylowe, materiałowe maseczki, które w tych czasach stały się naszą codziennością. Ubrania tak jak wspomniałam nie są tandetne. Paczka z zamówieniem dotarła do mnie bardzo szybko, bo w ciągu dwóch tygodni, dlatego też szybkość dostawy jest ogromnym plusem. 

Kategorie, które oferuje nam sklep Femme Luxe:

Na pierwszy ogień idzie czarny komplet, który mnie urzekł, lecz nie bardziej niż kolejny zielony. Materiał jest dobrej jakości oraz jest bardzo rozciągliwy. Nie było również żadnego problemu z dobraniem odpowiedniego rozmiaru. Leginsy są zwykłe czarne, natomiast bluzka ma dekolt w serek, rozcięcia na bokach oraz takie same rozcięcia na rękawach. Jest również wiązana w pasie. Osobiście preferuję wiązanie z przodu, ale można ją wiązać z tyłu, według upodobań.

Zielony komplet to totalny sztos! Składa się z crop topu z krótkim rękawem oraz materiałowych spodni z wysokim stanem i rozszerzonymi nogawkami. Według mnie wygląda to świetnie. Tu również trafiłam idealnie z rozmiarem. Totalnie jestem zakochana w tym komplecie.


Z myślą o tym, że nasze czasy się zmieniły i więcej czasu niż wcześniej spędzamy w domu, postawiłam na wygodne, dresowe spodnie, które świetnie się sprawdzają. Nie dość, że mają śliczny różowy kolor, to na dodatek są ocieplone od środka i na aktualną porę roku idealne. Bardzo ładnie wyglądają i można je ściągnąć w pasie za pomocą ściągaczy, które znajdują się w środku, a nie jak zawsze na zewnątrz. Dlatego też bardzo ładnie wyglądają bez sznureczków na wierzchu.

Ostatnią rzeczą z tego zamówienia są czarne, "skórzane" spodnie. Na stronie wyglądały na dość fajne, a z racji tego, że nigdy spodni takiego typu nie miałam, to postanowiłam je zamówić. Niestety nie trafiłam z rozmiarem, ale nawet w dużym rozmiarze uważam, że są one bardzo niewygodne. Ciężko się w nich chodzi, nie wspominając by w nich kucać. Samo siadanie w nich jest dość nieprzyjemne i dziwne. Niestety nie polecam i na tą chwilę jestem zrażona do takiego typu spodni.
Która rzecz z zamówienia podoba Wam się najbardziej? Macie coś z tego sklepu?

37 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się skórzane spodnie! Pozostałe rzeczy nie trafiły w mój gust i styl, jednak Ty wyglądasz w nich bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym problem, że spodnie są najgorsze haha, dziękuję bardzo <3

      Usuń
  2. Ja czekam na swoje pierwsze zamówienie. Żałuję, że nie było mojego rozmiaru, bo chciałam ten zielony komplet. A teraz chcę go jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubrania są świetne, sama chciałam zamówić ten sam komplet, lecz w kolorze brązowym, niestety nie było rozmiarów :/

      Usuń
  3. Ja też bardzo lubię Femme Luxe :) Mają dużo fajnych ciuchów, a przesyłki przychodzą bardzo sprawnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten sklep. Ciuszki prezentują się rewelacyjnie! :)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądasz w tym czarnym komplecie, ja uwielbiam ich spodnie dresowe :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Dresowe spodnie i czarne "skórzane spodnie" bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dresowe są zarówno ładne jak i wygodne w przeciwieństwie do skórzanych :D
      pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. Cudownie wyglądasz w tym zielonym zestawiku <3 A cała paczka jest świetna, pozdrawiaM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale świetne rzeczy! W czarnym komplecie się zakochałam! :D Po za tym masz świetną figurę <3
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pierwszy i drugi komplecik! :) Przepięknie kochana wyglądasz, zwłaszcza dwa pierwsze ujęcia są genialne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz częściej rzuca mi się w oczy ten sklep, ale jak dotąd nic z niego nie zamówiłam. Ten dres spodobał mi się najbardziej jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Bardzo lubię ten sklep :) Mam z niego kilka rzeczy m.in. ten pierwszy czarnym komplet, ten drugi i jeszcze w brązowej i czarnej odsłonie, oraz te różowe dresy, jeszcze białe i czarne z tej serii :D Ze wszystkiego jestem zadowolona ale musze przyznać, że te komplety (ten zielony) najbardziej mnie oczarowały. Nie mogę doczekać się lata i założenia ich na siebie :) Wyglądają pięknie! :)
    Cudowne zamówienie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem zadowolona z obu zamówień i każdej rzeczy :D dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam <3

      Usuń
  12. nie miałam jeszcze nic z tego sklepu. Jest tego taki przesyt w blogosferze, że razej się nie skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, czarny komplet wygląda świetnie na Tobie :)
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Bardzo mi się podobają te zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :D nie jedną osobę uwiodły ;)

      Usuń
  15. Zwłaszcza drugi komplet świetnie leży 😉.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh I love it the pink pants
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekl mnie ten komplet top i spodnie z szerokimi nogawkami :) Wyglądasz jak modelka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!