1/28/2021

PREZENT MARZEŃ, CZYLI IDEALNY PREZENT NA WALENTYNKI


Wielkimi krokami zbliżamy się do 14 lutego, czyli Dnia Zakochanych. Dla jednych jest to zwykły dzień, natomiast dla innych dzień wyjątkowy, by dzielić się miłością z ukochanym bardziej niż na co dzień. Osobiście jestem zwolenniczką prezentów robionych własnoręcznie, prosto z serca, ale również voucherów, które są świetne i dają wiele możliwości osobie obdarowanej. Jednym z takich voucherów jest Prezentmarzeń. Można tu wykupić kartę rezerwacyjną na dowolnie wybraną przez siebie atrakcję z oferty, albo wykupić jeden z zestawów prezentowych odpowiednio Dla NiejDla Niego lub Dla Dwojga. Jest to super opcja nie tylko na Walentynki, ale również na urodziny, rocznicę czy też prezent dla mamy lub kogoś bliskiego. Ofert jest mnóstwo i są rozsiane po całej Polsce, więc każdy znajdzie tam coś dla siebie i blisko siebie! 

Zestaw ten dostałam w ramach współpracy od Prezentmarzeń za co bardzo dziękuję. Oprócz vouchera, który zapakowany jest w prześliczne metalowe pudełeczko, otrzymałam również uroczego misia! Dostawa jest darmowa (oraz bardzo szybka), jak również 6-miesięczne przedłużenie vouchera. Sam termin ważności karty podarunkowej to 365 dni, czyli na wykorzystanie prezentu mamy aż rok!
Trwała depilacja, manicure hybrydowy, manicure SPA, indywidualna lekcja pole dance, masaż gorącymi kamieniami, fotoodmładzanie, masaż czekoladowy z peelingiem, floating, strzelanie na strzelnicy, indywidualny kurs wspinaczki czy degustacja win, są to tylko niektóre atrakcje, na które można wykorzystać dany voucher. Pełną ofertę zestawu można sprawdzić na stronie.



Osobiście korzystałam z Prezentmarzeń dwa lata temu, kupując voucher koledze na urodziny, a dokładnie skok na bungee i naprawdę takiego prezentu się nie spodziewał, hah. Uważam, że takie prezenty najbardziej zapadają w pamięci.
Znacie Prezentmarzeń? Jeśli tak, pochwalcie się z jakiej atrakcji korzystaliście!

26 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent! Duży wybór atrakcji, jest bez wątpienia ogromnym plusem! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre pomysły na prezenty walentynkowe, a także duży wybór atrakcyjnych atrakcji ..., rzadko widzę w moim kraju taki kombinowany program prezentów.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam voucher od Prezentu Marzeń do dziś :) Jeszcze go nie wykorzystałam ze względu na pandemie :) Mam nadzieję, ze ograniczenia się trochę zmniejszą i w końvu mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dzisiejsza sytuacja wielu z nas pokrzyżowała plany ;/

      Usuń
  4. Sama mam do dziś voucher z Prezentu Marzeń, właśnie przypomniałaś mi, że muszę go zrealizować :)
    Super pomysł na prezent ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i uwielbiam! Nie raz dostałam prezent z tej strony, ani nie raz dawałam taki, super są :)

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent marzen to świetny pomysł. W tym roku na gwiazdkę kupiliśmy skok ze spadochronem tacie mojego P. Jeszcze nie skorzystał ale jest bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo świetny prezent, to będzie na pewno niezapomniane przeżycie :D

      Usuń
  7. Urocza maskotka :D Taki voucher jest naprawdę świetnym pomysłem na prezent :D
    Stronę Prezent Marzeń znam i również serdecznie ją polecam :D
    Ja korzystałam w ubiegłym roku z biletów do Energylandii oraz Western Campu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miś urzekł moje serce <3 super, nigdy nie byłam w Energylandii :D
      pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Ciekawe pomysły, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, super pomysły, a do Walentynek już coraz bliżej, więc warto się już rozglądać :D

    Ściskam mocno, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam Prezent Marzeń niestety. Kupiłam voucher na 30 mojemu mężowi jazdę Subaru. Niestety, robiliśmy dobrą minę do złej gry. Prezent drogi a jego realizacja trochę żenada. Panowie cwaniaczki, tor mały, a ostrzeżenie, żeby się tym subaru nie rozpędzać bo nie jest ubezpieczone (w razie uszkodzenia auta, to uczestnik pokrywa koszt naprawy* to już szczyt, Taki duży hajs trzepią, ale nie ubezpieczą, bo niby za drogo. Właśnie po to się wsiada do samochodów sportowych, żeby szybko pojeździć. Zwykłym autem jedzie się wolno na drodze i nie trzeba za to płacić... Na pewno więcej z tej oferty sportowych aut nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja myślę może o jakiejś biżuterii? Ale przyznam szczerze, że zawsze mam problem z tym, aby zapakować takie prezenty. Nie ukrywam, że ciężko znaleźć jakieś ciekawe opcje, więc trzeba radzić sobie samemu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for sharing this valuable information with us.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!