9/22/2020

Sukienki z Femme Luxe

 

Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka od Femme Luxe sklepu online, a w niej cztery piękne sukienki. W tym zamówieniu postawiłam na sukienki, ponieważ jest to moja ulubiona część garderoby i nie może mi jej zabraknąć w mojej szafie. Sklep w swoim asortymencie oferuje modne i wspaniałej jakości ubrania. Serdecznie zachęcam do obejrzenia co posiadają w ofercie. Oprócz ubrań: sukienek, spodni, koszulek, możecie znaleźć tam również buty. biżuterię oraz stylowe, materiałowe maseczki, które w tych czasach stały się naszą codziennością. Ubrania nie są tandetne, wręcz przeciwnie. Materiał jest bardzo przyjemny i po wyjęciu z paczki nie był nawet pognieciony. Również po praniu z sukienkami się nic nie stało oraz żadna nie odbarwiła. O tym sklepie czytałam wiele dobrych opinii i strasznie się cieszę, że mogłam sprawdzić wiarygodność tych opinii.

Dla ułatwienia podaję linki do poszczególnych kategorii:

Tops

Dresses

Shoes

Accessories

Black Lace Bodysuits

Trousers

Corset Dress

Jeans

Paczka przyszła do mnie całkiem szybko, w ciągu dwóch tygodni w nienaruszonym stanie. Nie liczyłam na tak szybką przesyłkę, uważałam, że zaczekam na nią conajmniej miesiąc. Szybkość dostawy oceniam zdecydowanie na duży plus.

Jak możecie zauważyć pierwsza sukienka jest dość nietypowa. Jej piękne, koronkowe rękawy dodają uroku.  Jest wykonana z grubszego, sweterkowego materiału, ładnie układa się na ciele. Mimo iż nie lubię koloru zielonego, zdecydowałam, że jedna zielona sukienka w mojej szafie może się znaleźć i to była świetna decyzja! Nie tylko jest przepiękna, ale aktualnie jest na mega promocji, polecam obczaić 
Sage Mesh Floral Sleeve Bodycon Mini Dress - Kellen . Wybór tej sukienki wywołał u moich przyjaciółek ogromne zdziwienie. Osobiście czuję się w niej świetnie i oryginalnie co bardzo lubię.


Kolejną sukienką jest ta oto bordowa sukienka. Uważam, że brak jednego rękawa dodaje jej elegancji i gracji. Normalnie jest ona troszkę dłuższa, ale trochę ją skróciłam. Zarówno ta jak i wszystkie sukienki wykonane są z elastycznego materiału, przez co dopasowują się idealne do sylwetki. W tym przypadku pasek postanowiłam zawiązać z tyłu. ale można to robić wedle uznania z przodu lub z tyłu. Wine One Shoulder Ruched Slinky Midi Dress - Savannah

Ta czerwona mini jest must hevem zdecydowanie każdej kobiety. Ma piękny wyrazisty kolor, a jej szycie i marszczenie jest nieziemskie! Jest to pierwsza moja sukienka z dekoltem karo. Bardzo lubię jednolite sukienki, przemawiają one do mnie bardziej niż te wzorzaste. Sukienka ta świetnie sprawdza się na każde wyjście, od codziennego przy asyście trampek do eleganckiego przy szpilkach i płaszczu.  Red Square Neck Ruched Bodycon Mini Dress - Gina




Jest to sukienka z półgolfem, tak jak pierwsza. Bardzo lubię taki typ sukienek. Jest srebrna nie siwa, więc nie jest zbyt nudna, a ściągacz, który znajduje się z boku jest regulowany według uznania co uważam za świetną sprawę. Sukienka przy samym chodzeniu trochę się podnosi do góry, a ze względu na to, że jest dość krótka to trzeba trochę uważać. Wszystkie sukienki są opięte (takie najbardziej lubię), ale kolejnym razem postawię na coś luźniejszego. Grey High Neck Ruched Side Bodycon Mini Dress - Tasmin
Jestem bardzo zadowolona z zamówienia, a jakość ubrań przeszła moje najśmielsze oczekiwania.

Która sukienka najbardziej Wam się podoba? Znacie ten sklep?


31 komentarzy:

  1. Wow! Wyglądasz pięknie :) Sukienki są rewelacyjne,każda bardzo mi się podoba! Sklepu osobiście nie znam ale koniecznie muszę go sprawdzić ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! Też wcześniej z nimi współpracowałam. Mają super ubrania :)

    Od 7 lat prowadziłam bloga. Niestety przypadkowo został usunięty. Kontaktowałam się z google, ale nic nie da się zrobić. Założyłam nowego i liczę na wsparcie. Będę wdzięczna za obserwację
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ubrania mają świetne
      jasne, że pomogę :)

      Usuń
  3. Pierwsze dwie są dla mnie rewelacyjne
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, czerwona mini przepiękna:)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Najbardziej podoba mi się pierwsza bordowa sukienka, idealnie pasuje do Twojej urody :)
    https://carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki są prześliczne! Najbardziej spodobała mi się ostatnia :) Wybrałbym także sukienkę numer dwa, gdybym tylko miała gdzie ją ubrać ;)
    Zaciekawiłam się ofertą sklepu, więc z chęcią zapoznam się z asortymentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to prawda sukienki są prześliczne i polecam obejrzeć cały sklep :D

      Usuń
  7. Wow, jak ty dziewczyno cudownie wyglądasz w czerwieni i wcale nie wygląda to jakoś niesmacznie, wręcz przeciwnie stylizacja jest niezwykle elegancka <3

    Pozdrawiam Cię,
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa i również pozdrawiam <3

      Usuń
  8. ale piekne sukienki, masz do nich idealna figure!♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wow, ale piękne sukienki! A twoja figura w nich wygląda pięknie <3


    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona sukienka na jedno ramię! <333

    Zapraszam na nowy post <3 Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym miała wybrać, postawiłabym na bordową. Ale ogólnie nie moje kroje. Wolę rozkloszowane sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje :) pozdrawiam!
    lilie-wodne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki są prześliczne. Kolorystycznie najbardziej podoba mi się pierwsza, a jeżeli chodzi o model to druga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne sukienki! W każdej wyglądasz wspaniale. Najbardziej spodobała mi się ta bordowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881
    ®

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne sukienki ale trzeba do nich mieć taką świetną figurę jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!