9/29/2020

KOSMETYKI NATURALNE OD NATUR PLANET

Kilka miesięcy temu dostałam paczkę ze sklepu Natur Planet. Jest to sklep dobrze mi znany, ponieważ prócz produktów, które otrzymałam w ramach współpracy osobiście używam wody różanej oraz olejku z drzewa herbacianego, który świetnie działa na trądzik a jego cena jest niesamowicie niska. Natur Planet w swojej ofercie mają nie tylko kosmetyki naturalne, ale także zdrową żywność i suplementy diety. Design opakowań trochę się zmienił od ostatniego czasu. Zmianie uległo również logo sklepu. Osobiście jestem zwolenniczką starszego logo. Produkty Natur Planet można kupić przez internet, w sklepach farmaceutycznych lub też w drogeriach takich jak Jaśmin.

Na pierwszy ogień idzie naturalne czarne mydło marokańskie, które ma za zadanie  usuwać martwy naskórek. W swoim składzie ma zaledwie 3 składniki. Jak po nazwie można się domyślić - pochodzi ono z Maroka. Świetnie nadaje się do mycia twarzy lub skóry głowy. Mydło należy rozetrzeć w dłoniach i wmasować w buźkę omijając przy tym okolice oczu.
Świetnie sprawdza się w walce z łupieżem czy też przetłuszczającymi się włosami. Po umyciu głowy mydłem włosy są twarde i szorstkie, dlatego też warto pamiętać by po umyciu mydłem, umyć włosy delikatnym szamponem. Częściej stosuję mydełko jako peeling do twarzy z brązowym cukrem i sprawdza się świetnie.
Drugim produktem, myślę, że każdemu dobrze znanym jest olej kokosowy, który ma wiele zastosowań zarówno jako kosmetyk, ale tez produkt spożywczy. Olej kokosowy regeneruje, uelastycznia oraz odżywia skórę. Działa przeciwłupieżowo i odżywia cebulki włosów. Osobiście stosuję go na końcówki włosów tuż przed ich myciem. Po kilkutygodniowym stosowaniu widać ogromną różnicę!




Pojemniczki były szczelnie zamknięte i oklejone uroczą bandanką z logo sklepu. Na stronie można znaleźć kosmetyki, które sprzedawane są w szklanych słoiczkach co jest zdecydowanie na plus.

Ostatnim produktem jest olej jojoba, którego używam naprzemiennie ze wspomnianym we wstępie olejkiem z drzewa herbacianego. Są to moje dwa top produkty w walce z trądzikiem, na który wydałam dużo pieniędzy a jednak najlepszymi okazały się naturalne składniki i to w przystępnej cenie! Olejku tego używam również w celu nawilżenia skóry twarzy po wysuszającym peelingu. Wygodna pipeta pomaga w nałożeniu olejku na dany obszar skóry. Design opakowań bardzo mi się podoba.
 Jest bogaty w estry kwasów tłuszczowych, witaminy A, E, F, skwalen oraz fitosterole. Wykazuje wysoką biozgodność ze skórą, przez co opóźnia procesy rogowacenia skóry. Polecany do skóry ze skłonnością do trądziku, zniszczonej oraz wspomagająco przy problemach z wypadaniem włosów.

Powyższy opis znajduje się na stronie sklepu. Jak widać olejek ten nie tylko jest skuteczny, ale też ma w sobie przydatne witaminy.

OLEJ JOJOBA 

Kosmetyki ze sklepu Natur Planet są jednymi z moich ulubionych kosmetyków naturalnych i z czystym sumieniem mogę je polecić każdemu.

Znacie ten sklep? Używacie produktów Natur Planet?

15 komentarzy:

  1. Kosmetyki wyglądają zachęcająco! Świetnie, że są to kosmetyki naturalne, osobiście nie mam żadnych kosmetyków z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie naturalne produkty:)
    Prowadziłam bloga od 7 lat i przypadkowo został usunięty. Niestety nie mogę go odzyskać, kontaktowałam się nawet z google. Lubię bardzo tworzyć, więc założyłam nowego : rilseeee.blogspot.com . Będzie mi bardzo miło za obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znałam wcześniej tego sklepu, a widzę, że mają w ofercie bardzo ciekawe produkty. :) Produktów również nie używałam ale widzę, że czas to zmienić. Jak skończą się te, które aktualnie używam to postaram się coś kupić z tej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu, ale bardzo mnie do niego zachęciłaś i patrząc na stronę ceny są całkiem w porządku :D Ja używam czarnego mydła od Babuszki Agafi i jest świetne :D

    Pozdrawiam,



    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię naturalne kosmetyki. Najlepsze są moim zdaniem.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki naturalne!
    te wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę tej marki, więc fajnie było poczytać o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881
    ®

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki, ale bardzo ciekawe są.
    Ps.zostaję i zparaszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!