6/12/2020

"NIEBEZPIECZNE KŁAMSTWA'' BECCA FITZPATRICK



"Stella to nie jest moje prawdziwe imię.
Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem.

Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać…

Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo."




Po przeczytaniu informacji o czym jest książka naprawdę byłam podekscytowana. Gdy zaczęłam ją czytać początek był ciekawy, lecz z czasem akcja zrobiła się nudna i monotonna. Lubię tę książkę mimo tego, że była dość przewidywalna. Główna bohaterka, mimo przeciwieństw losu i nagłej zmianie trybu życia radzi sobie doskonale.

Czytaliście tę książkę? Jakie Waszym zdaniem książki są warte przeczytania?

18 komentarzy:

  1. Zapowiada się interesująco..
    Pozdrawiam :)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka mnie zaciekawiła, więc chętnie przeczytam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę już kojarzę, mam ją nawet na półce. Czeka na swoją kolej.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. So nice post and blog :)

    I follow you # 357 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kiedyś książki tej autorki i bardzo mi się podobały. Dobrze, że o niej napisałaś, bo zapomniałam o Becce. A tak to mogę do niej wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Książka zapowiada się bardzo fajnie. Muszę sobie ją zapisać, by ją kupić ;)
    Autorkę znam z innych książek - serii "Szeptem" którą polecam jeśli lubi się takie klimaty fantasy.
    Dziękuje za obserwację i także obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie przeczytam poleconą książkę, dziękuję! :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny artykuł! Ja ostatnio sporo czytam w interencie. Dzisiaj np. trafiłam na ten artykuł https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/huawei-watch-gt-2-dane-techniczne i zaczęłam sie zastanawiać nad zakupem nowego zegarka sportowego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!