7/20/2018

Oszalała


Hej, hej! Podstawowe pytanie w tym poście brzmi: Jaka u Was pogoda? Haha. U mnie to właśnie ona oszalała. Jest środek wakacji a niestety ponad tydzień padał u mnie deszcz. Osobiście deszczu nienawidzę (chyba, że gdy śpię, uwielbiam spać w deszcz), więc ta pogoda strasznie mnie irytowała i moje samopoczucie było złe, dlatego też nie mogłam zebrać się na napisanie posta. Nie mogłam też wyjść z domu na zdjęcia. Pewnego wieczoru, gdy pogoda była podejrzana  (nie padało lecz widać było, że może to nastąpić lada moment) wyszłam z moim kochanym fotografem na zdjęcia. Niestety nie odchodziliśmy daleko od domu. Przez wilgoć i tą szaloną pogodę moje śliczne włosy wyprostowały się zaledwie w kilka minut. Na niektórych zdjęciach widać też jak powstrzymuję śmiech. Może te zdjęcia nie są idealne i profesjonalne, ale dodaję je ze względu, że na nich jestem prawdziwa ja. Uwielbiam się śmiać. A wracając do pogody na szczęście dzisiaj świeci u mnie słoneczko i mam nadzieję, że Matka Natura zlituje się nade mną i da mi się nim nacieszyć przez weekend. Na moim drugim blogu KLIK udało mi się wyskoczyć z domu i dodać zdjęcia pięknej natury po tym nieszczęsnym deszczu. Bardzo jestem ciekaw czy pogoda u Was również oszalała, czy też cieszycie się upalnym latem.











49 komentarzy:

  1. Mam podobny stosunek co ty do deszczu w nocy uwielbiam a dzień nienawidzę 😂 Masz piękną figurę,a sukienka wygląda na Tobie zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz to najlepszy czas na sen haha, dziękuję za komplement!

      Usuń
  2. You look amazing my dear! Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś pogoda u mnie wspaniała.
    Przepiękne zdjęcia.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Pogoda również u mnie oszalała przez ten tydzień, ale dzisiaj wyszło już słoneczko ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba niestety u wszystkich taka pogoda okropna :( Dzisiaj całe szczęście już lepiej, wreszcie nie pada:D A zdjęcia piękne - masz cudowne włosy!!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz już wiem, że u większości była taka pogoda ;/

      Usuń
  6. Ja wręcz przeciwnie, uwielbiam spacery w deszczu i oddychanie powietrzem zaraz po nim
    A zdjęcia są zjawiskowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię oddychać powietrzem po deszczu, ale to co innego kiedy cały tydzień pada, haha

      Usuń
  7. Czyli taka pogoda nie tylko u mnie hahah <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ma odwrotnie z włosami przy wilgoci mi się falują a nie lubię ich katować prostownicą bo udało mi się zapuścić po wielkich zmaganiach :) Zdjęcia śliczne, a uśmiech masz cudowny! u mnie (blisko bieszczad) dwa tygodnie pogoda w kratkę raz słonko, a raz deszcz :/
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gdy są pokręcone od wilgoci się prostują, a gdy wychodze w prostych to się też kręcą, haha
      Dziękuję!

      Usuń
  10. Mega!

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/07/blue-shirt-from-bonprix-l-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie akurat jest od kilku dni bardzo słonecznie i ciepło! Idealna pogoda na wypad nad jezioro ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez uwielbiam zasypiac przy deszczu!
    Śliczne masz włosy!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pada deszcz to o niczym innym nie marzę jak zapaść w drzemkę :D
    świetne fotki i boska ramoneska <3 mam podobną ;)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. od dwóch dni już jest nieźle, ale faktycznie zeszły tydzień mocno dawał pogodowo w kość. ;) chociaż osobiście aż tak strasznie mnie to nie przeszkadzało, bardziej na nerwy działają mi afrykańskie upały. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to wolę się smażyć na słoneczku zamiast moknąć :)
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  15. U mnie cały tydzień padało, ale na szczęście jest już słońce! :)
    Promieniejesz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia z uśmiechem są najlepsze! U mnie tak samo padało ponad tydzień ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie pogoda idealna :) Tzn. taka sama jak u Ciebie, ale ja to po prostu uwielbiam. Trochę popada, potem poświeci, jest wilgotno, jest przewiew, jest w końcu lato podczas którego da się oddychać! Faktu posiadanych wakacji nie skomentuję, żeby nie wykipieć z zazdrości... ;) Ale powiem Ci, że o ile ciśnienie nie wprawia w senność, to właśnie taka pogoda jest najlepsza do pisania postów na bloga. Jak świeci słońce, to zawsze jest na polu coś do roboty... :/ Przynajmniej u mnie.
    Niestety wszystko co dobre się kończy i od dziś przez następnych kilka(naście) dni wg. meteorologów będę musiał znów "cieszyć się" piękną pogodą :)
    A zdjęcia są wspaniałe. Też nosiłem kiedyś ramoneskę, dopóki nie rozwaliłem w niej zamka xD
    Pozdrawiam!

    P.S. Stwierdziłem, że skoro zaglądam tu regularnie i lubię być na bieżąco, ale jednocześnie jestem już starym sklerotykiem, to kliknąłem Twojemu blogowi follow na Bloglovin' dla wygody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh ja co do tej pogody to tak jak napisałam lubię tylko spać jak pada deszcz, haha. Wilgoć niekorzystnie wpływa na mnie jak i na moje włosy. Dziękuję za komplement! Również zaobserwowałam na Bloglovin' :D Pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  18. świetne zdjęcia, i super stylizacja, bardzo w moim guście;) u mnie pogoda jest w kratkę, raz upalnie i słonecznie, a zaraz pada deszcz i cały dzień jest pochmurnie:\

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Sie Hier klicken.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful outfit! Love the leather jacket you've added!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka! Uśmiechaj się częściej :) Ja bym nie pogardziła odrobiną deszczu... Nie żebym narzekała na upały ale robią się męczące :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogoda jest obecnie booooska.
    Kocham lato Ty śmieszko :*
    Zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukieneczka! gdzieś już ją widziałam ;) a co do deszczu to jest ok ale tylko jesienią ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Za to teraz już jest pięknie :)
    Troszkę pogoda pozwoliła nacieszyć się słoneczkiem.
    Super zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!