11/29/2017

Haul Sammydress



Biało-czarne, sportowe buty, bardzo lekkie i przewiewne idealne na lato. Takie są właśnie buty, które zamówiłam w sklepie Sammydress. Nie mam żadnych zastrzeżeń do tych butów, a test zdały na piątkę z plusem. 
Te buty są najlepszą rzeczą, którą zamówiłam przez całą współpracę z zagranicznymi sklepami. To, że są bardzo ciepłe i ładne to jeden ich plus. Drugim jest radość i uśmiech, który pojawił się na twarzy mojej starszej babci w momencie, gdy powiedziałam, że one są specjalnie dla niej. Bardzo się cieszyła, że pamiętam o niej. Jakościowo nie mogę na nie narzekać, ponieważ są dobrze wykonane jak każde z tego sklepu.
buty-klik
Białe, niskie szpilki. Niby zwykłe, lecz cekiny na ich tyle dają im 'pazura'.  Bardzo wygodne i idealne na zabawy. Można z nimi zrobić różnorodne stylizacje. Uwiodły mnie swoją niewinnością a także tą wygodą! Polecam każdej dziewczynie, która szuka wygodnych, zwykłych szpilek.
buty-klik

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne buciki wybrałaś te adidasy podobają mi się chyba najbardziej!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie te ze sklepu sammydress są najfajniejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!