11/29/2017

Haul Gamiss

 

Gwiazdki świecące w ciemności. Kto w dzieciństwie o nich nie myślał? Gdy je zobaczyłam na stronie Gamiss od razu pomyślałam, że muszę je mieć. W paczce jest 100 sztuk gwiazdek. Miałam okazję już je wypróbować  i naprawdę podoba mi się, że mogę oglądać gwiazdy w swoim pokoju,haha.


Torebek w szafie nigdy za wiele, tak samo jak butów. Ładna, pakowna torebka z tego sklepu jest jedną z moich ulubionych. Jest wykonana z bardzo dobrej jakości tworzywa. Jej kolor również bardzo mi się podoba. Pod każdym względem jest ona dla mnie idealna i spokojna, czyli taka jakie lubię.
 torebka-klik
Zwykły klasyczny, błyszczący top do paznokci zaczął mnie nudzić. Postanowiłam, więc rozgonić tę nudę i zamówiłam matowy top. Ten sprawdza się dobrze lecz miałam nadzieję, że będzie lepszy, chyba, że ja robię coś źle co jest bardzo prawdopodobne.
 matowy top-klik
Pomadki nude już od dłuższego czasu są dość popularne. Korzystając z okazji zamówiłam taką o to pomadkę w ślicznym kolorze. Jest dobrze napigmentowana, a na ustach jest aksamitna. Gdybym miała możliwość zamówiłabym ją jeszcze raz oraz chciałabym mieć ją w innych kolorach.


Z całego zamówienia ze sklepu Gamiss najbardziej byłam ciekawa tej lampy. Spodziewałam się nie wypału, bądź naprawdę jakiejś tandety, ale na szczęście jestem zaskoczona pozytywnie. Lampa jest idealna dla mnie, ponieważ hybrydy robię dość rzadko. Polecam bardzo tę lampę.

Klasyczna, czarna skórzana kurtka to must have każdej kobiety. Początkowo nie przekonywała mnie ona do siebie, gdy wyjęłam ją z paczki. Lecz, gdy się z nią bliżej poznałam, to stała się ona moją najlepszą przyjaciółką w okresie wiosennym i letnim. Nie lubiłam się z nią rozstawać a sama w sobie bardzo mnie oczarowała swoim krojem.
kurtka-klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!