10/06/2020

Konecki Motopiknik 2020


Miesiąc temu udało mi się jechać na zlot samochodowy. Tutaj podzielę się z Wami zdjęciami furek, które udało nam się zrobić. Możemy tutaj ujrzeć dużo ciekawych modyfikacji i smaczków dla automaniaków. Można było zobaczyć zarówno starsze jak i nowsze samochody. Panowała tam miła atmosfera. Każdy właściciel chętnie opowiadał o swoim samochodzie i o tym co w nim zmienił.  Odbyło się też wiele konkursów takich jak np.  najniższy samochód czy też najgłośniejszy wydech. Była też możliwość "polatania bokiem" z zawodowymi drifterami. 
BMW e34, które widzimy na zdjęciu jest jednym z "grubszych" projektów na scenie tuningowej . Jest również jednym  z samochodów należących do elitarnej grupy Syndykat.

Byliście kiedyś na takim zlocie? Jeżeli tak pochwalcie się gdzie i jakie były wasze odczucia.

23 komentarze:

  1. Świetne samochody i świetna atmosfera 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zloty! Piękne bestie <3

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam nigdy na takim zlocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na takim zlocie, ale wow. Myślałam całkiem co innego o tego typu zlotach, a teraz widzę, że można tam zobaczyć naprawdę świetne i klimatyczne samochody. Piękne zdjęcia i zazdroszczę, że byłaś na czymś takim.
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z całego serduszka polecam takie zloty, by przynajmniej poczuć ich wspaniały klimat :D

      Usuń
  5. koocham takie autka <3
    pozdrowienia!!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie byłam nigdy na zlocie samochodowym, ale na zdjęciach pokazałaś tyle fajnych samochodów, że stwierdzam, że chętnie bym się wybrała, jeśli nadarzy mi się okazja!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, gdyby nie koronawirus odwiedziłabym więcej zlotów ;/

      Usuń
  7. Chętnie bym się wybrała na takie wydarzenie.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, niestety teraz jest ciężko, nie ta sama atmosfera przez tego wirusa ;/

      Usuń
  8. Raz czy dwa razy byłam na takim zlocie w mojej okolicy, ciekawe wydarzenie i atmosfera, której nie da się zapomnieć ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam nigdy na takim zlocie, to zdecydowanie nie jest dla mnie. Cieszę się, że Ci się podobało! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na takim zlocie nie miałam nigdy przyjemności być, więc super, że chociaż mogę obejrzeć zdjęcia z takiego eventu u kogoś :D Auta robią wrażenie, aż dech zapiera :)

    Dziękuję Ci, że podzieliłaś się tym z nami, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!