7/21/2019

BABY ONLINE WHOLE SALE 2/4

https://www.babyonlinewholesale.com/de?utm_source=blog&utm_medium=Monika&utm_campaign=post&source=Monika
Hej! Mam dla Was kolejną dawkę sukienek ze sklepu BABY ONLINE WHOLE SALE - KLIK. Tak jak pokazywałam w poprzednim poście klik sklep ten ma ogromny wybór sukienek ślubnych,balowych oraz na specjalną okazję. Każda kobieta widząc taki asortyment czuje się jak w raju.


Krótka sukienka to zdecydowanie must have w każdej kobiecej szafie. Przyznam się, choć rzadko mam okazję założyć sukienkę, moja szafa pęka od ich nadmiaru, haha. Jak widzicie na zdjęciach sukienki wyglądają pięknie i każda z nich jest inna. Uwielbiam tiul i czerwień, dlatego pierwsza sukienka jest strzałem w dziesiątkę! A Wy jakie najbardziej lubicie sukienki? 
Eleganckie, nieskazitelne i wyjątkowe. Trzy słowa, które opisują każdą sukienkę na stronie sklepu. W długich sukniach mają okazję zabłyszczeć kobiety z długimi nogami, tak jak dziewczyna w pierwszej sukience. Uwielbiam kolorowe sukienki i mimo, że ostatnia jest w kolorze czarnym, to mimo wszystko skradła moje serce.
Zawsze, gdy byłam mała marzyłam o takiej sukni. Uwielbiałam oglądać Kopciuszka i często zazdrościłam jej balu oraz tego jak pięknie wyglądała. Jak widzicie na zdjęciach powyżej suknie te są rodem z bajki i mogę się założyć, że nie jedna chciałaby mieć taką u siebie. 
W sklepie oprócz sukienek macie również znaleźć buty, akcesoria oraz stroje kąpielowe. Na stronie trwają również promocje, a więc może uda Wam się upolować jakąś perełkę!
Która z sukienek najbardziej Ci się podoba?

17 komentarzy:

  1. Everything looks so wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda sukienka jest na swój sposób idealna!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne sukienki *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne sukienki :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2019/07/hello-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne suknie, bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow to jakieś cuda, najbardziej podobają mi się te z odkrytymi ramionami .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, jakie śliczne ubrania 😍 Muszę sobie przejrzeć asortyment sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  8. trzecia sukienka jest śliczna ;> Masz racje, bardzo ładne sukienki mają. O takiej balowej sukience zawsze marzyłam, tylko kwestia tego,że nie ma okazji żeby ją ubrać ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże... jakie piękne! Najbardziej podoba mi się trzecia, te koraliki <3
    i przed ostatnia, cudowny motyw z kwiatami :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  10. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346










    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!