11/12/2018

WE HEART IT



We Heart It  jest to strona, gdzie można znaleźć zdjęcia, obrazki na każdy temat jaki chcemy. Niektóre są bardzo w stylu tumbler. Uwielbiam ten serwis ze względu na to, że właśnie tutaj czerpię swoje pomysły, jest moją inspiracją. Tutaj możecie zajrzeć na mój profil klik . Mam go od 2 lat i uzbierałam już prawie 20 tys. serduszek! Lubię mieć wszystko posortowane, by później pośród wszystkich zdjęć szybko i sprawnie znaleźć to co akurat potrzebuję. Moje polubione obrazki mam podzielone na 32 kolekcje. W tym poście chciałabym zarazić Was swoją miłością do tej strony, dlatego pokażę Wam kolaże wybranych obrazków z każdej kolekcji. Mam nadzieję, że mi się to uda! Zapraszam do obejrzenia posta do końca :)
 















Jak Wam się podobają takie kolaże? Która z kolekcji przypadła Wam najbardziej?

46 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie częściej wchodzę na Pinteresta, ale konto na We heart it również posiadam. Podobnie jak Ty lubię mieć wszystko posortowane :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy byłam młodsza to właśnie Pinterest był jedną z moich ulubionych inspiracji póki nie poznałam We heart it :D

      Usuń
  2. Tam są super inspiracje:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow tyle inspiracji w jednym. Jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham oglądać takie inspirujące obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow już widzę kilka kategorii dla mnie zwierzęta, dom i jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam inspirować się z weheartit! Stronkę znam już od mega dawna i uważam ze to jedno z najlepszych źródeł :)

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuu godzinami mogłabym patrzeć na te zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Megaaa <3

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje, lubię takie posty :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam weheatit, przeglądam codziennie <3
    kiedyś byłam bardzo aktywna, teraz trochę mniej, bo tylko przeglądam, ale jest to mega inspirujące, kocham <3

    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też przeglądałam codziennie póki nie zaczęła się szkoła, haha
      eerie-world.blogspot.com

      Usuń
  11. Genialna strona faktycznie, zdjęcia piękne :) Dzięki za inspirację :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że udało mi się zainspirować, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Inspiracje naprawdę świetne! Szczególnie przypadły mi do gustu Eyes i Beauty �� Robią wrażenie ;) Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zajrzeć na stronkę gdzie jest tego znacznie więcej :D

      Usuń
  13. Świetny blog :)
    Na pewno bede tu wpadać czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i love we ♥ expecially for food :P

    now i'm a follower ♥
    can you follow me back? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspiracje mistrzostwo-mnóstwo rzeczy które trafia w mój gust ♥
    https://kiczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. "Tattoo" i "Unicorn" najbardziej mi się podobają. A tą stronę bardzo dobrze znam i uwielbiam! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, aż za bardzo obszerny ten wpis :o
    Inspiracje są spoko, ale nie w przesadzonej ilości.
    Podobają mi się inspiracje czarno białe, ogólnie dobry pomysł ale na następny raz może zrób dużo mniejszy zakres inspiracji? Lub na jeden temat? :)
    Oj jak dawno nie byłam na WeHeartIt :) Odwiedzę dzisiaj!
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę ale następnym razem polecam przeczytać wstęp a nie oglądać tylko obrazki😅
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Świetne inspiracje ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow, ale duzo tego, ale inspiracje naprawdę super :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie wchodziłam na tą stronę, ale widzę, że można znaleźć naprawdę wiele super fotek. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post <3 http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham tę stronkę, swego czasu spędzałam na niej dużo czasu :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ja również potrafię tam siedzieć godzinami :D

      Usuń
  23. Ciekawa strona i dużo bardzo kreatywnych obrazków. Założę się, że po czasie można się od niej uzależnić :)

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba wolę Pinteresta i to tam zazwyczaj szukam inspiracji, chociaż kiedyś też korzystałam z We heart it :) Btw uwielbiam takie posty! Od razu wpadło mi do głowy kilka pomysłów na nowe zdjęcia czy posty przy oglądaniu zdjęć!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. SO Beautiful post, from beginning to end of post.You want Shop for the ideal affordable bridesmaid dresses in Bridesmaid.Design's wide variety of lovely wedding party dresses.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą apkę i mega mnie inspiruje 🥂❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. mega duzo inspiracji! ja szukam zawsze na tumblr, czasem jak patrze na te ladne dziewczyny az wpadam w kompleksy haha :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!