6/27/2019

holiday



Wakacje się rozpoczęły, a wraz z nimi upały. Akurat w dzień, gdy robiłam te zdjęcia było na szczęście chłodno. Z racji tego, że zaczęły się wakacje jest więcej wolnego czasu niż w roku szkolnym, a dzięki temu można więcej czasu poświęcić na rozwijanie swoich hobby.
W tym roku zdecydowanie stawiam na trzy rzeczy: nauka języka niemieckiego, bullet journal oraz fotografia. 
Dlaczego niemiecki? Ten język zagościł w moim życiu w pierwszej klasie gimnazjum i został w moim serduszku aż do teraz. Lubię się go uczyć, ale również w przyszłości wiąże z nim plany. Mam również swoje sposoby na naukę języków obcych, którymi podzielę się w przyszłym poście. 
Myślę, że o bullet journalu słyszał już każdy. Jest to zeszycik, w którym w sposób artystyczny, pomysłowy zapisuje się swoje plany, pomysły, kalendarze i inne układy. Zależy to od kreatywności i od nas samych co i w jaki sposób umieścimy w zeszycie. Lubię rysować oraz mieć czyste ładne notatki, a bullet journal od dawna planuję zacząć i zdecydowałam, że to jest odpowiedni czas.
Jeśli chodzi o fotografię to ona towarzyszy mi każdego dnia. Jednak chciałabym poznać ją głębiej, by robić lepsze zdjęcia i by móc jeszcze lepiej niż dotychczas je przerabiać. Mam nadzieję, że wytrwam i dam radę. W wolnej chwili zapraszam na mojego drugiego bloga fotograficznego klik

Jakie macie plany na wakacje? Zostajecie w domu, czy podróżujecie?
Jakie pasje rozwijacie?

34 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Nie wiem, jak w Świętokrzyskim, ale w Lubelskim nareszcie ochłodzenie. Chyba jakaś burza się nawet szykuje. Ja niemiecki miałam przez 3 lata gimnazjum, teraz w liceum uczę się francuskiego. Oba języki obce bardzo lubię. Niestety musiałam się przerzucić, ale jakieś podstawy z niemieckiego mam. Bullet Journale lubię oglądać, podobają mi się pod względem artystycznym, ale jestem chyba zbyt leniwa aby takowy prowadzić, pozostałby pusty. Trzymam za Ciebie kciuki! Ja mam taki mini cel, jako, że ta 17 na karku, za rok 18, to chciałabym zrobić kilka rzeczy przed nią, pozałatwiać wszystkie niezałatwione sprawy, wakacje to na pewno za mało, ale jakiś start :)

    Pozdrawiam,
    Amelia
    https://gangstylegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też już powoli zaczną się burze po takich upałach, dziękuję i mam nadzieję że dam radę💪

      Usuń
  2. Zdjęcia są cudowne, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas wakacje lokalnie, trochę kulinarnie, trochę maszynowo. Rowerowo tyle, ile pozwoli pełzak :) Z bullet journal miałam swoje podejścia ale zabrakło koncepcji i samozaparcia ;) życzę powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra zdjęcia i outfit ;) U mnie w wakacje totalny odpoczynek i czas na rozwijanie pasji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie!
    Miłych wakacji <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam wakacji XD Dopiero pod koniec lipca mam dwu tygodniowy urlop. Na ten moment nic nie planuję, ale jak nas znam to na pewno gdzieś się wybierzemy (bo mój ukochany może do tego czasu skończy swoją fuchę) świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze wakacje mam więc muszę jakoś to wykorzystać 😂 dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Nauka języka niemieckiego? Bardzo ambitnie, warto uczyć się języków obcych; ja doskonale swoje umiejętności z rosyjskim - uwielbiam ten język! <3
    Superanckie zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosyjski też fajny, ale jednak niemiecki to mój język <3 pozdrawiam i dziękuję 😍

      Usuń
  9. Jejuuu jakie piękne letnie zdjęcia! Czuć klimat

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalne zdjęcia !! Ja o wakacjach pomyśle we wrześniu teraz praca w Projekcie Pomoc Frankowiczom.

    OdpowiedzUsuń

  11. https://nabiciprzezbanki.pl/posts/A016515/przewalutowanie-kredytu-w-chf-po-kursie-z-dnia-wziecia

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze chcialam taki kolor wlosow! :o <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha , a ja o bullet journal wcześniej nie słyszałam chyba że po prostu ta nazwa nie obila mi się i uszy. Plany dobre na lato, a zagzynam pisać stoję dwujęzyczną po polsku i po angielsku.
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam
    https://www.czarownicaznatury.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdjęcia! Ja narazie nie mam planów na wakacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!