8/03/2018

ULUBIEŃCY LIPCA


FILM
  
 Przez cały lipiec nie oglądałam zbyt dużo filmów, więcej seriali, haha, ale jeden film zapadł mi w pamięci i spodobał na tyle, że stał się moim ulubieńcem. Film jest z tego roku i trafiłam na niego przypadkowo. "Pierwszy pocałunek" jest to komedia opowiadająca o dziewczynie chodzącej do liceum i która jeszcze się nie całowała. Cały film jest świetnie wykonany, a sytuacja, gdy pierwszy raz się całuje rozbawia do łez.
KOSMETYK
Pierwszym kosmetykiem z moich ulubieńców jest podkład, który zamówiłam w katalogu Oriflame. Podkład jest dobrze kryjący i trwały. Najjaśniejszy kolor super wpasował się w mój koloryt skóry. Podkład po całym upalnym dniu się nie starł i chyba znalazłam swoją perełkę.
Kolejnym kosmetykiem jest wszędzie już dobrze znany balsam do ust eos. Muszę przyznać, że nigdy nie byłam do niego przekonana, ale zdecydowałam się kupić. I byłam bardzo zaskoczona, a mój eos nie rozstaje się ze mną na krok. Super nawilża usta a poza tym bardzo spodobał mi się jego smak na ustach, haha.
Trzecim moim ulubieńcem jest paletka cieni z Lovely. Ma delikatne kolory, dlatego też u mnie sprawdziła się bardzo dobrze na pierwszy miesiąc wakacji, gdzie postawiłam na delikatny makijaż oczu.
SERIAL
W lipcu moim ulubionym serialem stał się Orange Is The New Black. Jestem dopiero w 2 sezonie, ale nie chcę na tym zaprzestać. Serial opowiada między innymi o więzieniu kobiet i ich problemach. Mimo sytuacji, w której się znalazły są bardzo śmieszne, haha.
A Wy jakich ulubieńców mieliście w lipcu? Macie, któryś z tych produktów?

57 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy :) Mam tę paletkę dla mnie fajna lecz pigmentacja mocno średnia ;/ Zainteresowałaś mnie eosem nigdy go nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie a paletka pasuje :D a eosa jak najbardziej polecam :D

      Usuń
  2. Super ulubieńcy my film to MAMMA MIA, a serial to DOCTOR GOOD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://sikorkowyswiat.blogspot.com/ zapraszam.

      Usuń
    2. Na fil miałam się wybrać, a o serialu jeszcze nie słyszałam ;)

      Usuń
  3. Wyszedł nowy Eos - Crystal jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka była moją pierwszą paletką, na początek jest fajna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy ^^ Film oglądałam i nawet mi się spodobał ;p
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta paletka mi się nie sprawdziła, niestety się nie polubiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten podkład od Oriflame i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz go mam, ale mam nadzieję, że nie ostatni bo jest naprawdę super :)

      Usuń
  8. Nie specjalnie wyznaję takie posty, są powszechne. I nie specjalnie dużo wnoszą do rzeczywistości. Jednak kto co lubi. Co do filmu. Lubię takie lekkie. Więc kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś EOS i pięknie pachniał ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wreszcie zacząć oglądać ten serial! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi ulubieńcy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka Lovely super. Uwielbiam takie nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka balsamów eos i też się z nimi nie rozstaję :) Ostatnio wyszły te nowe, muszę ich wypróbować. Też mam paletkę z Lovely, ale Dark Nude i jestem z niej bardzo zadowolona. Serialu kojarzę, a zapadł mi w pamięć po reklamie z Magdą Gessler ;)
    Pozdrawiam!
    http://tipsforyoungers.blogspot.com/2018/08/niedocenione-zespoy-rockowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pierwszy eos ale jest mega super, co do paletki to Dark Nude również mam i bardzo lubię :D a Madzia dała czadu w tej reklamie OITNB haha <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  14. I'd love to try that palette. And I love OITNB! <3

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie ten film :D eos'y mialam ale mi sie nie sprawdzily :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post!

    I've followed you! Please, follow me back!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się ten film podobał, EOS jest moim ulubieńcem już od wielu lat :) Ta paleta akurat u mnie się nie sprawdziła ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oriflame ma super podkłady z tej serii Giordan :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cute favorites! I love the eos lip balms. They're so good and nourishing to the lips.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam jajeczka EOS, za to paletka z lovely mi się nie sprawdziła...

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Eos i orange is the New Black to również dwa moi ulubieńcy <3

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bardzo lubię eos, a używam od niedawna :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Orange is the new black to jeden z lepszych seriali Netflixa

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie ten podkład. Całe wieki nic z oriflame nie miałam.
    Weź teraz szukaj konsultantki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I loved the eos lip balm :)
    I just followed your blog <3 If you want, take a look on mine too *.*
    xo
    Blog An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te balsamy do ust, a paletka niestety się u mnie nie sprawdziła :)

    https://japonski-rozgardiasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowni ulubieńcy :D
    Mnie najbardziej zaciekawił film, od czasu do czasu lubię obejrzeć coś o luźnej fabule.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ulubiency! Ja zamierzam zabrac sie za ten serial za niedługo.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dużo słyszałam o błyszczykach EOS ale jeszcze nie zdecydowałam się na zakup. Jestem ich jednak bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałam The Kissing Booth i też bardzo mi się podobał ;) Reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam tą paletkę cieni do powiek Lovely :) i balsamiki do ust eos :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Moi ulubieńcy zupełnie sie mijają, a to dlatego, ze nie znałam podanych przez Ciebie :) Kolczyki swoją drogą piękne ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam taką paletkę, ale tę o ciemniejszych kolorkach akurat :D
    A ten film jest genialny!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajni ulubieńcy. U mnie eos się nie sprawdził. Byłam zawiedziona ;D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Very nice post, i love eos lipbalm as well :)
    i am currently watching OITNB season 6 :)
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna paletka. Również niedawno zamówiłam paletkę nudziaków od Physicians Formula ;) Chciałabym obejrzeć Orange is the New Black, jednak na razie poświęcam się innym, ledwo zaczętym lub zapomnianym serialom

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam o tym filmie, chyba go w końcu opbejrzę. Świetni ulubiency :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawi ulubieńcy. Zaiteresował mnie szczególnie, ten ostatni serial.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!