7/01/2018

ULUBIEŃCY CZERWCA 2018



 KSIĄŻKA
Książki tej autorki (jak już nie raz powtarzałam) uwielbiam. Mają coś w sobie takiego, że jak już zaczniesz czytać to nie możesz przestać. I bardzo rzadko się zdarza, że jej książka kończy się w bardzo  przewidywalny sposób. Tą przeczytałam zaledwie w 3 dni. Nie mogłam się oderwać, a poza tym zżyłam się z główną bohaterką.

 Keshia Saint Martin, dziedziczka wielkiej fortuny, aktywnie uczestniczy w życiu towarzyskim nowojorskiej socjety: taki obowiązek nakłada na nią stare nazwisko. Jednakże równolegle, ukrywając się pod pseudonimem, działa jako bezkompromisowa dziennikarka. To podwójne życie sprawia, że czuje się coraz bardziej rozdarta, skłócona sama ze sobą. Wszystko się zmienia, kiedy poznaje charyzmatycznego Lucasa Johnsa. Rodzi się między nimi uczucie - tyle, że za Lucasem wlecze się niechlubna przeszłość..


MUZYKA   


Pierwsza piosenka mimo, że ma już 5 lat bardzo mi się podoba i idealnie wpasowuje się w nasze czasy nawet pod względem teledysku.



 KOSMETYKI
 
Moje włosy po farbowaniu stały się zniszczone, głównie końcówki. Długo szukałam odpowiedniego produktu, odżywki, szamponu, czegokolwiek co by je trochę odbudowało, aż wkońcu trafiłam na ten cudowny produkt! Jest dość tłusty, bo przecież to olejek, haha, ale działa tak jak powinien. Moje końcówki dostały drugie życie. Jedynym jego minusem jest to, że jest mało wydajny, ale plus, że nie jest drogi, więc się wyrównuje.
Ten cień kupiłam z ciekawości. Był akurat na przecenie, bodajże w Pepco i kosztował mnie 1,99 zł. Może nie ma aż tak dobrej pigmentacji, ale za to, gdy się dłużej z nim popracuje można uzyskać na oku bardzo fajny błysk. Jak na tą cenę jest to mój ulubieniec.
Ostatnią rzeczą z tej kategorii jest mgiełka o soczystym zapachu. Jest lato, więc pomyślałam dlaczego nie. Zapach jest cudowny, a samo uczucie po kąpieli, gdy pachnę tak kwiatowo, ajj, wspaniałe i orzeźwiające.
 CYTATY
,,Liczy się nie to, kim ktoś się urodził, ale kim wybrał, by być.''  Joanne Rowling
,,Człowiek bez marzeń jest jak drzewo bez kory.''

KONTO INSTAGRAM 
Na ten profil trafiłam przypadkowo. Bardzo spodobała mi się koncepcja tego konta. Uwielbiam fotografię, więc trudno się dziwić, że spodobała mi się fotografia uliczna, haha. Autor tych zdjęć fotografuje chwile swojego codziennego życia w Wietnamie. 
WYDARZENIA
Pierwszym wydarzeniem jest wyczekiwany przez wszystkich koniec roku szkolnego i początek słonecznego lata. Klasę I liceum skończyłam ze świadectwem z paskiem, więc to wydarzenie ucieszyło mnie jeszcze bardziej, haha. 
Drugim wydarzeniem w tym roku były Dni Włoszczowy, czyli trzydniowe rozpoczęcie wakacji w mojej miejscowości. Odbyły się koncerty, różne rozrywki dla dzieci oraz dorosłych, a w niedzielę po wszystkich koncertach wspólne oglądanie meczu Polski i Kolumbii na wielkim ekranie, w którym niestety nie uczestniczyłam ze względu na pogodę. Niestety na rozpoczęciu wakacji byłam tylko w trzeci dzień, gdzie odbyły się koncerty wykonawców takich jak: Ich Troje oraz Letni Chamski Podryw. Nowa wokalistka Ich Troje ma cudowny głos, który wchodzi do serca. Mam nadzieję, że w przyszłym roku również będą udane koncerty! 
 



A Wy znacie bądź używacie któryś z powyższych produktów? Jak Wam się sprawdzają?

30 komentarzy:

  1. I'm following you too :)
    that eyeshadow colour is so pretty ^^
    nice post! kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu trafiam na książki tej autorki ale jeszcze nigdy nie zdecydowałam się na przeczytanie chociaż jednej. Możliwe, że za jakiś czas to zmienię :) Co do kosmetyków się nie wypowiem bo nie miałam styczności z żadnym z nich. A to konto na Instagramie wydaje się naprawdę fajne! Ten klimat zdjęć jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, naprawdę warto przeczytać choć jedną książkę tej autorki, a konto na Instagramie jest naprawdę ciekawe

      Usuń
  3. O książce pierwszy raz słyszę, nigdy wcześniej się na nią nie natknęłam. Ten cień do powiek jest cudowny! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post.
    Nice pics.
    And I do love Danielle Steel books too
    they are so romantic.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytam tę książkę! Akurat teraz w wakacje będę mieć chwilę na nadrobienie literackich zaległości :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mam w planach nadrobić swoje literackie zaległości przez wakacje :D

      Usuń
  7. Widzę, że muszę odwiedzić pepco. Kocham połysk na oczach! :)
    I bardzo też lubię tą piosenkę Solo.
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam większość rzeczy z tuti frutii właśnie za ich intensywne zapachy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie faktycznie super, a mgiełkę z tutti frutti chętnie przetestuję! ;)
    patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy! :)
    Fajnie, że w Twojej miejscowości organizowane jest takie wydarzenie. Uwielbiam koncerty połączony z rodzinnymi festynami.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do takich festynów przekonałam się dopiero rok temu i żałuję, że nie uczęszczałam na nie wcześniej! ;/

      Usuń
  11. Ten spray z Tutti Frutti mnie zainteresował :) Nie wiedziałam, że ta marka ma takie produkty w ofercie. To konto na Instagramie wygląda bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak do tej pory myślałam, że mają tylko same peelingi

      Usuń
  12. super! :D książka totalnie w moim typie więc ją wkrótce przeczytam :)
    Kiedyś byłam fanką Ich Troje :D teraz też bym ich chętnie posłuchała a już na żywo to wgl :D

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam nigdy za tym zespołem, ale gdy usłyszałam ich na żywo to stwierdziłam że jednak głupia byłam haha

      Usuń
  13. O książce nie słyszałam, z kosmetyków znam tylko markę Freedom- cień jest przepiękny
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor cienia do powiek! Zdecydowanie muszę wypróbować tą mgiełkę do ciała ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajni ulubieńcy! Muszę kiedyś wypróbować tą mgiełkę ^^
    Z chęcią wybrałabym się na koncert Ich Troje, ponieważ będąc małą dziewczynką lubiłam słuchać niektórych ich piosenek. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię produkty z tej serii tutti frutti :D Przecudownie pachną!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten spray cudownie pachnie! A tą książkę mam tylko czeka na swoją kolej :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!