1/17/2018

MOJE 17 URODZINY

 17 lat temu 17 stycznia 2001 roku na świat przyszła mała dziewczynka o czarnych włosach i niebieskich oczach. Po pewnym czasie jej włoski stały się tak jasne, że została blondynką. Dzisiaj jest dzień, gdy ta dziewczyna ma 17 lat, a za rok będzie już pełnoletnia....


 Dzisiaj są moje urodziny. Jeden z moich ulubionych dni w roku. Urodziny są dla niektórych dniem wyjątkowym a dla innych zwykłym dniem w roku. Ja należę  zdecydowanie do pierwszego typu ludzi! I to nie chodzi o prezenty, nie ma takiej opcji. Po prostu lubię czuć się wyjątkowa, czuć się księżniczką dla samej siebie. Póki jestem młoda lubię świętować, to że wbił mi kolejny rok. Pewnie to za kilka lat się zmieni i będę chciała być młodsza, haha, ale takie jest życie i nikt tego nie zmieni. Z okazji swoich urodzin dodaję niektóre ze zdjęć, które udało mi się zrobić przez ten rok od moich 16 urodzin. Można zobaczyć, że bardziej zmieniły się moje włosy niż cała ja, haha.



6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego:):) Dużo zdrowia i uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystkiego najlepszego! aagh ja niedługo mam 18 i sie boje mocnooo

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :) piękne masz włosy <3
    mega spóźnione ale od serducha wszystkiego najlepszego! :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i elegancka młoda Dama.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, jest to ogromna motywacja do dalszej pracy! ❤️
Zostaw link do siebie, również skomentuję, a najciekawsze blogi zaobserwuję!

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!